پیاده به سوی من بیایی دویده به سویت میایم
کليک کنيد">


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 22 ارديبهشت 1398
بازدید : 3510
نویسنده : اهل سنت و جماعت

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ابوزید سعید بن ربیع هروی از شعبه،قتاده

انس و پیامبر (ص)روایت کرد که اگر بنده به

اندازه یک وجب به من نزدیک شود به او به

اندازه یک دست(گز)نزدیک می شوم و اگر

(به اندازه)یک دست به من نزدیک شود،من

به اندازه دو دست به او نزدیک می شوم و

اگر پیاده به سوی من بیاید من دویده به

سوی او می روم.

صحیح بخاری جلد 4 صفحه873 شماره حدیث 7536




:: برچسب‌ها: حدیث , ابوزید , قتاده , انس , پیامبر , خدا , الله , شعبه , به سوی خدا ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








اهل سنت جاسک
</div></div>
<div class=

با سلام لطفا از گذاشتن نظرات تبلیغاتی و غیر مزتبط با مطلب خوداری فرماید که تایید نخواهند شد

دوست دارید چه مطالبی بیشتر در وب سایت قرار گیرد؟

RSS

Powered By
loxblog.Com